miercuri, 2 aprilie 2008

When your fears subside and shadows still remain..


"nothing lasts forever and we both know hearts can change..and it's hard to hold a candle..in the cold november rain"..una din melodiile in care m am regasit dintotdeauna si pe care o ascult de ani buni fara vreun semn de saturatzie..deci..daca tu nu tzi cunosti sentimentele..atunci de ce ridici pretentzii absurde celorlaltzi?..daca nu te cunosti pe tine insatzi/ insutzi, alunga te rog asteptarile indraznetze cu privire la cunoasterea din partea celor din jur si comprehensiunea acestora..imi propusesem sa nu scriu la pers. 1..dar azi a fost una din zilele in care am facut abstractzie de tot ce inseamna people..sau am incercat macar..nu as fi dat 1,9 lei pe parerile lor..tanjeam dupa un moment de izolare..doar eu..intr o camera oarecare..me, myself and i..aa..and my "november rain" of course..pe drum ne au urmarit si stropii unei ploi marunte..pe care in mod normal i as fi considerat apasatori si reci pt sentimentul de "molestare" pe care mi l transmit de fiecare data..cu exceptzia ploii de vara..i really miss the summer rain..care sa stearga praful si oboseala orasului cu picaturi uriase..sa se asterne pe cimentul ridat..iar eu sa alerg descultza, fara vreun sentiment stanjenitor sau fara a ma simtzi omul din neanderthal..as fi vrut sa ma scuteasca de intrebarile lor: ''tu ce ai?, ce ai patzit?''..al caror raspuns il amanam bineintzeles, de fiecare data printr un jalnic "n am mai nimic"..as fi vrut sa nu mai afisez acelasi suras prostesc cand in realitate ardeam de nerabdarea intalnirii acelei lacrimi obosite cu obrajii fierbintzi de dor..de unde plansul asta?simtzeam c o sa mi faca bine..c o sa ajute..iar la intoarcere..acelasi drum, aceleasi persoane..fara ploaie de data asta..am cedat..as fi vrut sa alerg asemenea unui stranut si sa ma opresc in aceeasi camera a copilariei..i can still hear: ''dai dovada de lasitate acum..fuga nu e o solutzie.."..iar home..aceleasi intrebari sacaietoare si dizgratzioase, acelasi ton revoltator, aceleasi fetze repulsive..
''sometimes i need some time...on my own..sometimes i need some time...all alone..everybody needs some time...on their own..don't you know you need some time...all alone..''

It`s a long, long way to heaven..but i gotta get there..(can you send me an angel?)

Niciun comentariu: