joi, 10 aprilie 2008

I can`t live this life, I can`t live this life!!!


m am izbit de atatea ori de cuvintele astea incat le am devenit o buna prietena..si sunt convinsa ca si tu, si el, si ea le cunoastetzi foarte bine sensul.."i can`t live this life"..de parca as putea sa dau o fuga pana la chiosc sa mi cumpar o alta..azi am realizat insa..(de fapt am realizat inca o data)..intr adevar, viatza tzi a fost doar oferita..dar "depinde de tine cum alegi sa tzi o consumi" e total neadevarat..in definitiv..care sunt ingredientele unei vietzi(nu perfecte..m am imprietenit de mult si cu gandul inexistentzei acesteia..) presarate cu echilibru si armonie?..iar pe ici colo cu cate o satisfactzie o mica bucurie si un gram de optimism ?ei bine, asta depaseste deja granitzele puterii tale..intrucat fiecare ar putea lupta eroic stiind ca premiul mult asteptat este chiar deasupra capului sau...sau poate e adevarat, noi o conducem..dar ceilaltzi ne o dirijeaza..iar atunci cand se ivesc si sentimentele e mult prea tarziu pt a te intoarce din drum..si ce faci?inaintezi, lovindu te la fiecare 3 pasi de pateticul si demnul de mila "i can`t live this life"..
"ziua asta- nselatoare..mai poate sa anuntze ceva?de ce imi pare ca iarasi pierdem?"
It`s a long, long way to heaven..but i gotta get there..(can you send me an angel?)

Un comentariu:

Christine spunea...

insa viata merita traita,desi majoritatea nu stiu cum.se pierd in lucrurile"mari"ale lumii si nu mai apuca sa traiasca si lucrurile mici si cele cu adevarat insemnate.that's life.iar pe cei care fac intr-adevar asa,ii acuzam,spunand k ei nu stiu sa traiasca si ii considerem invinsi.pana la urma la sf vietii ramane doar nostalgia amintirilor sau "luxul"regretelor.
Din pacate mai mult de jum din the"entire world" au un ideal comun si urmeaza aceeasi pasi si de aceea ne mancam intre noi.avem insa impulsuri,dorinte pe care incercam sa le sufocam pentru a nu iesi la suprafata si sa ne ruineze planurile de a ajunge cat mai sus,existand riscul ca sufletul sa ni se imbolnaveasca.
ce ramane este capacitatea noastra de a merge mai departe.