luni, 14 aprilie 2008

Itzi multzumesc.

n as vrea sa folosesc cuvinte pompoase, pt ca nu si au rostul..tu esti cea fara de care existentza mea nu ar fi posibila..si vorbesc la propriu acum:)..esti cea care m a purtat in pantece, mi a dat viatza si mi a vegheat in continuare fiecare pas..cea care mi a suportat mereu orice tampenie fara sa mi intoarca spatele..(sau poate doar asa..temporar:)) )..cea care "a aruncat" intotdeauna cu iubire in mine..prima catre care am alergat atunci cand intregul cer se prabusea iar pamantul imi fugea de sub picioare sau cand se ivea doar o mica problema..esti fiintza pt care am rostit primul cuvant..tu esti..mama..
iar eu..eu sunt cea care se apleaca in fatza ta in semn de multzumire pt fiecare grija pe care mi ai purtat o..pt fiecare bucurie pe care mi ai adus o..pt fiecare particica microscopica din iubirea pe care mi ai aratat o..cea care itzi implora iertare pt tot ce am facut si n am facut..cea care te supara intotdeauna si regreta amarnic apoi..cea care te iubeste la fel de mult dar nu stie cum sa tzi o arate..eu sunt..datorita tzie..
La multzi ani!

It`s a long, long way to heaven..but I gotta get there..(can you send me an angel?)

Niciun comentariu: