joi, 3 aprilie 2008

Danseaza pe masa, iubito!


am incredibilul "har" de a goni de la o stare la alta mai repede decat chiar un audi q7 pe o distantza de 5 km cu 150/h:))..imi incendiez sufletul cu lacrimi menite sa tzi l pateze(pt ca da, exista si lacrimi dureros de dulci, cu rol purificator, inlaturand impuritatzile nocive asternute intre granitzele sufletului tau), pt ca exact in urmatorul minut sa fiu invadata de zambete largi, ce tzi modifica ritmul batailor inimii..sau viceversa..si asta se datoreaza de cele mai multe ori mesajului pe care il transmite melodia pe care o ascult..azi am intzeles pt a suta oara rolul pe care l are muzica in viatza mea..de altfel nici nu am curajul de a mi inchipui o existentza lipsita de sunetul "cochet" , candid si ispititor al muzicii..care itzi transmite nevoia de relaxare, dorintza de exprimare libera a sentimentelor, eliberarea de stresul cotidian..iar in ceea ce priveste dansul..oare cine nu a simtit dorintza de independentza, de implicare, de evadare din monotonul "placid"..oare cine nu a fost strapuns de libertatea de a scapa de angajamente si obligatzii, de iluzia detzinerii totale a controlului..
cu toate astea..am parte intotdeauna, cand frecventez un anumit local, de reprezentatzii de dans la "inaltzime"..iar azi, datorita unei treceri fugitive prin niste fotografii(care tradeaza cel mai bine perisabilitatea timpului), ma intrebam de unde dorintza stranie a oamenilor cu privire la dansul pe mese:)..oare ce ii determina in alegerea "teritoriului de dans"?dorintza iesirii din anonimat?sticlele de bere cu efect tardiv?:)sau sa fie insasi muzica?sa te lasi purtat de aceasta, fara a te simtzi penibil sau ciudat..iar cu privire la starea resimtzita in acel moment..poate e vorba de ceva "inconstient"(si asta nu de la lichidul consumat:)..si totodata nu in sensul rau al cuvantului)..sau poate e..pur si simplu inefabil..

It`s a long, long way to heaven..but i gotta get there..(can you send me an angel?)

Niciun comentariu: