luni, 9 iunie 2008

The pulse of life..

mda..summer days..holiday..si inca un an s a scurs in trecut..an scolar:D..incerc acum sa nu devin melancolica si nostalgica desi sunt sigura ca n o sa mi iasa..mi s a intamplat de multe ori sa blamez timpul si sa l privesc asemenea unui inamic al carui scop era acela de a mi rapi posibilitatzile implinirii a cat mai multor idealuri..daca stai sa tzi aprofundezi gandurile in problema asta o sa ramai insa cu o concluzie total opozita fatza de "premise"..in realitate trecutul reprezinta esentzialul unei existentze..un fel de cadou pe care viatza ni l ofera in schimbul faptului ca am acceptat sa o traim -amintirile..trecutul este singura certitudine..iar prezentul si viitorul exista doar teoretic..si sunt momente incerte..
e ciudat insa..te trezesti intr o dimineatza oarecare..si nu itzi doresti decat ca timpul sa zboare cat mai repede..numeri orele..iar apoi, la sfarsitul zilei multzumit de cum au decurs lucruile si profund recunoscator mariei sale timpul ca tzi a ascultat ruga, pui punct, luand o de la capat in dimineatza urmatoare..and so on..pana cand sfarsesti o anumita etapa..si vegetezi apoi gandindu te cum si de ce a trecut asa multa vreme..regretzi..ai un gol in stomac(mie una mi se intampla de multe ori)..si te resemnezi intr un final..
imi pare rau de fiecare zi pe care nu am trait o cu adevarat..mai ales cand constientizez intr adevar asta..de obicei la sfarsitul fiecarui an scolar..cand ma trezesc involuntar cu lacrimi in ochi..(nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie la anu`)..dar in acelasi timp nu cred ca as vrea sa retraiesc aceleasi momente..regret fiecare ora scursa, dar sunt de parere ca timpul trebuie sa si urmeze cursul firesc..fiecare varsta este frumoasa in felul ei..si pana la urma..care ar fi farmecul vietzii daca noi am fi nemuritori?poate ca tocmai ideea inexistentzei unei vietzi eterne este cea care ne ofera ambitzii, cea care ne trezeste hormonii fericirii, cea care ne grabeste pasul, cea care ne aminteste ca existentza noastra se va incheia cand va atinge punctul X..:)
sau dimpotriva..

It`s a long, long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)


Niciun comentariu: