marți, 3 iunie 2008

Ai incercat sa te-ascunzi in cuvinte?

azi am avut impresia ca retraiesc o zi din anu` trecut..m am vazut in aceeasi situatzie penibila..poate cu mult peste, fatza de data trecuta..am savarsit aceeasi greseala..si sunt convinsa ca din nou as actziona la fel daca as fi pusa in situatzia asta..pana unde pot ajunge limitele prostiei si incompetentzei?nu stiu..incep sa cred ca nu exista limite..ramane insa regretul de fiecare data..e totusi ceva, nu?cu toate astea nu am reusit sa ma intzeleg pana acum..regret..ma doare..dar nu am curajul sa iau masuri..e ca si cum nu detzin controlul asupra mea..daca ar trebui sa ii infrunt pe ceilaltzi..cred ca as avea puterea sa ma reculeg..dar cum dracu` sa lupt impotriva mea?

It`s a long, long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)

Niciun comentariu: