marți, 18 noiembrie 2008

Scorpions(part 2)

cautam ceva prin amalgamu' de poze din pc ul meu..and I found this..
o daaa..o daaa..cum am putut sa uit sa postez cateva poze cu EI..la capitolul impresii..nu vad ce ar fi de zis..totul a fost la superlativ..aa..am primit cateva emotzii din partea lu' nenea soferu' pe microbuz sau autocar sau ce dracu' era..pt ca s a lasat asteptat..si deja ne vedeam cu boticu' umflat si frustratzi..am intarziat putzin ce i drept, dar nu mai are importantza..mi a incantat auzul tobosarul trupei..he rocks..de altfel totzi au fost atat de energici incat nu aveau cum sa nu tzi transmita si tzie starea aia..ca si cum n ar avea in spate nr ala de ani..decat in ceea ce priveste experientza..

Still loving you, guys!
p.s. Stiu ca ma invidiatzi:))



It's a long, long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)

Un comentariu:

Christine spunea...

hey!!!i want those pics too...nu mi le ai trmis ink.shame on u.
But great time we spent that night;)