duminică, 30 noiembrie 2008

Is it over?

e ciudat..tocmai cand incepuse nebunia asta la tv cu campaniile impotriva vitezei la volan, poc m a lovit vestea asta..am cunoscut o indirect pe domnisoara..in sensul ca nu am schimbat niciodata doua vorbe..dar faptul ca trece zilnic pe langa tine e de ajuns sa te marcheze ceva mai mult decat in mod normal..itzi vine sa urli cat te tzin plamanii "unde e dreptatea??!"..de ce se sting suflete de 18 ani din inconstientza unora?am observat un lucru..in majoritatea accidentelor rutiere, soferul este cel care supravietzuieste..ce viatza e insa aia presata de constiintza unei crime?poate ca totul se intampla ca o pedeapsa..pedeapsa care atarna cu sigurantza mult mai greu decat anii de inchisoare din fatza..nu stiu..imi e extrem de greu sa ma pun in situatzia oricarei din cele doua familii..a "vinovatului" si a "victimei"..pentru ca si respectivul inculpat are viitorul distrus..si atunci..cand exista atatea exemple in jurul tau..de ce mama dracului se mai intampla accidente?mda..raspunsurile le stim cu totzii..lipsa de experientza, inconstientza, curajul oferit de naivitatea varstei..dar..DE CE??!..de ce dracu` ne sapam singuri gropile?..si de ce nu se ia atitudine?acum mi a cam pierit orice dorintza de a dobandi un permis auto..si orice curaj de a iesi apoi in traficul junglei in care traim..
probabil ca timpul le va rezolva pe toate..le urez insa toata puterea din lume parintzilor fetzitei asteia..pt ca ei sa depaseasca momentul(cat de cat..in intregime nu vor reusi niciodata) cat mai repede..si ca prospetzimea acestei oribile amintiri sa se usuce pe cat posibil..
p.s. nu prea am avut ocazia sa ne cunoastem otilia, dar sper ca acum esti intr un loc mai bun..

It's a long, long way to heaven..But I gotta get there(can you send me an angel?)

Niciun comentariu: