vineri, 14 noiembrie 2008

A lot like love

am aprins si eu tv ul pe saptamana asta..si culmea..imi capteaza atentzia chiar un film..nu cred ca mai vazusem unul de muuuult, mult timp..despre film insa..mai ce pot sa zic..tzinand cont ca a fost filmat acum ceva ani..e cat de cat ok..mi s a parut interesanta ideea..e inca unul dintre acele filme care itzi lasa o bruma de regret la sfarsit..pt ca tu n o sa traiesti ever o poveste pe sfertul celei ilustrate..cel putzin asa se intampla in cazul meu..nu reusesc sa ma desprind de ideea "sunt doar filme"..si ma trezesc cu un mare gol , gandindu ma la diferentza dintre ce a fost, ce este, ce va fi si ce ar fi putut fi..is it wired?:-S..ma demoralizeaza monotonia..nu vreau o existentza trasata cu rigla..a..si mai apare si in film schimbarea de personalitate care se produce invers proportional cu timpul..e interesant sa vezi cum treci de la niste conceptzii la altele, de la o etapa la alta..cum te maturizezi..sau nu..si din nou la tema asta cu timpul imi atinge o alta coarda sensibila..dar prefer sa inchei aici..daca vrea cineva sa vada filmul, sa l pirateze..pt ca tocmai a fost pe kanal D

(it's an artistic photo:D)
It's a long, long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)

Un comentariu:

Vampiriac spunea...

Timisoara e un oras fain, nu fabulos, dar fain, linistit... ca sa iti zic mai multe....