vineri, 12 septembrie 2008

Are vreo importanta titlul?

habar n am de ce scriu aici..ce vreau sa scriu?imi zburau de la un neuron la altu atatea subiecte zilele trecute..acum insa n as putea scrie decat versurile melodiei care canta in winamp..sau sa ma asez iar pe aceleasi subiecte banale gen viatza, timp, bac?neah..i`m sick of it..
cred ca nu mai are nici un rost sa spun cat de banala a fost vacantza asta..toate planurile, visele s au risipit ca si cum ar fi fost lovite de o bomba atomica..
2 zile..si o sa fiu mult prea ocupata apoi incat sa ma mai gandesc la toate nimicurile lumesti..azi mi am dat seama insa ca nu vreau..rectific..NU POT sa mi petrec restul vietzii aici..doar daca as avea curajul sa si plec..ma retzin insa cateva lucruri..cateva..dar mult prea importante..who knows..poate o sa prind o bursa pe viitor..si atunci promit sa nu ratez ocazia..sau poate nu..poate o sa mor in kktu asta de romanie..

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sa stii ca nu Romania este de cacat ci oamenii din ea. Peartea proasta este ca toti gandesc precum gandesti tu si pleaca.. Ideea ar fi sa punem cu totii umarul la treaba si sa incercam sa schimbam ceva...

Danielle spunea...

am trecut peste faza cand imi inchipuiam ca o sa schimb lumea intreaga..sunt ceva mai realista acum..si stiu ca nimic nu se va schimba in romania, pt ca vesnic vor exista aceleasi conceptzii..chiar daca vor muri principalii autori ale acestora, ele vor fi transmise mai departe prin generatzii si generatzii..si sa fim seriosi..avem coruptzia, huliganismul (si alte acte din astea ilegale) in sange..ca sa nu mai vorbim de cat de cufundatzi in rahat suntem in ceea ce priveste principiile morale..setea de bani, de inavutzire nu o sa dispara niciodata..si poate ca nu totzi sunt asa puternici ca tine..

Mladin Adrian spunea...

"NU POT sa mi petrec restul vietzii aici..doar daca as avea curajul sa si plec..ma retzin insa cateva lucruri..cateva..dar mult prea importante.."

crezi ca poti trai mai bine altundeva?? mie imi pare rau sa ma mut si din medias pana in bv apoi in alta tara... cred ca as muri in captivitate, o captivitate monotona care nu poate fi explicata.(bine am exagerat spunand captivitate monotona...ptr ca nu se poate asa ceva)

dar tot mai bine e acasa.....
(o sa comm mai multe in weekend ptr k in camin merge aiurea netu nici poze pe blog nu pot pune :(