luni, 4 august 2008

If you want to..I can save you..I can take you away from here..

as fi vrut sa pot salva pe cineva..sa l ajut intr un anumit mod..sa i schimb viatza radical..sa am o anumita influentza asupra sa..in bine normal..sau poate ca asta mi doresc pt mine?poate o sa am la anu` parte de schimbarea mult asteptata..mi e frica..da..recunosc..mi e frica de bac..de admitere..de necunoscut..de viatza pe care o s o incep..pot sa zic asta?..dar in acelasi timp tanjesc dupa inedit si nou..bored..
and all I wanted was somebody who cares..

It`s a long long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frica se naste din lipsa de informatie untr-un domeniu sau altul, evident din acela care a generat-o...
Cand este vorba de examene, se schimba oarecum izvorul. Oricat de bine ai fi pregatita, apar emotiile. Iar ele sunt vecine apropiate cu teama. Numai un animal nu are emotii la examen!!
Problema este ca se poate depasi aceasta frica. Prin propria-ti vointa.. Fa un efort. Sunt si ele o parte a vietii. Evenimente pe care le vei consuma la fel ca pe altele...
Cu succes, precum iti urez si eu acum!

joy : tudor stefan joita spunea...

adresa mea email NU functioneaza, sau daca functionaza e posibil sa vorbesti cu altcineva.
Daca vrei sa vorbesti cu mine, cel mai sigur e direct, pe blog(uri).