sâmbătă, 20 septembrie 2008

When the rain begins to fall..it doesn`t wash my sorrow

imi transmite o stare de angoasa..de profunda neliniste..o oarecare fobie..nu mi place ploaia..nu mi plac norii..nu mi plac unele momente din toamna..unde e vara cu zilele ei de caldura torida?cu banalitatea fiecarei zile?in care puteai lenevi 24 din 24..fara grija de maine..o sa mi lipseasca enorm vacantza mare atunci cand invatzamantul te va elibera din bratzele sale protectoare si va trebui sa umpli alte capitole de viatza..imi va lipsi enorm nepasarea si usurintza cu care priveam fiecare zi..de acum ar trebui sa fiu pe cont propriu, nu?o daaa..si mi lipseste nespus maturitatea de care am nevoie pentru a nu plange rauri in momentul in care voi da nas in nas cu despartirea..si pt a ma adapta unui nou mod de viatza..si de parca nu ma simteam eu deja sufiecient de pustie..mai amplifica sentimentele si vremea asta..cine o fi inventat fereastra?

It`s a long, long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)

11 comentarii:

Anonim spunea...

ma scz dak te deranjeaza k iti scriu aici, dar m-am gandit k mai bine asa decat sa-i fac offtopic lui dono.
am zis bine knd am zis "studentie placuta", nu trebuie sa iti fie frica, bac-ul e facut sa fie luat, o sa vezi k e mai usor decat crezi :P si inafara de asta... nu se stie dak mai apuc sa iti zic ceva la anu' :P
dar na, o urare in plus nu poate sa strice
bafta la bac

Danielle spunea...

hehe..sunt convinsa ca anul viitor o sa ai alte preocupari:P..
nu mi pun problema sa nu l iau..important e cu ce nota..nu vreau sa mai vb despre asta totusi pt ca o sa cedez psihic:)
ce pot sa zic..bafta si tzie in noul an..have fun cat de multzi potzi..pe unde ai intrat?..vad ca n ai lasat nici o pagina unde te poate gasi lumea..but it s ok;)

Anonim spunea...

eh, nu sunt genu care cauta preocupari, dar totusi nu pot sa vad viitorul, deci nu se stie
eu ca sa nu clachez, luam 2 extraverale inainte de examen. au facut diferenta, ceilalti isi rodeau unghiile si transpirau excesiv, iar eu randeam de ei >:)
bacu l-am luat cu 8.17, si imi convine la cat de mult m-am chinuit :))
am intrat la psihologie 8-> :X
si nu am lasat pagina pt k nu aveam ce sa las, inafara de hi5 (f bun la plictiseala) :))

Danielle spunea...

preocupari extrascolare mai..partyuri si iar partyuri..cam la asta ma refeream..psihologie..nice..numai ca o sa mori de foame dupa..si eu am avut in calcul optziunea asta..dar am abandonat in cele din urma..vezi ca de acum inainte va trebui sa schimbi ``nu mi prea place sa citesc``-ul ala de la hi5:))..pt ca o sa ai ceva de furca..anyway..eu itzi doresc cat mai putzine restantze..si cat mai multe distractzii..anii de studentzie sunt unici..deci profita;)..vad ca esti din buc..poate o sa vin si eu la anu` pe meleagurile voastre:D

Anonim spunea...

"nu am obiceiul", dar da... nici nu prea-mi place :)) oriqm aparantele inseala pe hi5- meu :P
dak ajung unde mi-am propus, as putea sa castig chiar f bine... F bine... da aqm imi mai tre sa am si putin noroc
u unde ai vrea sa ajungi?

Danielle spunea...

limbi moderne aplicate sau limbi si literaturi straine si jurnalism sau comunicare si relatii publice..simt nevoia sa fac 2 ca sa ma simt impacata:)
aparentzele inseala?in ce privintza?/:)

Anonim spunea...

2 facultati... bv, bafta si aici
eu unu ma multumesc cu una, dupa care un master si dak ma mai tin puterilor poate si un doctorat. off... ar fii frumos 8->
pai ma uitam la cine am la top friends, nu prea vad asemanari intre mine si ei (poate unele marunte), ei 4 cred k sunt cele mai sociabile persoanele care le cunosc, iar eu nu sunt sociabil cam deloc. am numai poze vechi, aqm nici nu mai am paru mare :)) commenturile care le primesc... adik wtf, de unde atata dragalesinie? :|
si mai multe chestii...
dak nu deranjeaza, ai putea sa imi dai si mie hi5 tau, sau myspace sau nu stiu, sa pot atribuii si eu o fata cuvintelor? :D

Danielle spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Despre de era vorba in post ?:) Mie uneori chiar imi place ploaia , in special atunci cand este insotita de descarcari electrice . Cel mai mult imi place sa dorm cand ploua , tie nu ?

Danielle spunea...

imi place doar ploaia de vara..insotzita de un soare melancolic..cand ploua..stiu ca mi se schimba starea de spirit automat..nu stiu daca vreau sa dorm..dar automat ma fura somnu`:)..depinde de moment oricum..uneori chiar imi place sa ies in ploaie..dar sa vreau eu..nu sa fiu o victima:)..
p.s. daca ai pagina de blog sau ceva de genu`, e frumos sa tzi o afisesi:P

Razvan spunea...

uau..am jauns si eu pe blogul tau :) dupa ce ai ajuns tu prima pe al meu :P...si imi place tare ce si cum scri si pot sa'ti intorc vorba...keep writing...:D

aa si sa fiu si putin 'la subiect'...nu stiu cine ainventat fereastra sau ploaia dar cu siguranta Bacovia a stiut sa profite din plin de ambele...e unul din poetii mei preferati

restept! :)