marți, 21 octombrie 2008

Wedding weekend

(my bouquet:D)
s a terminat?!..s a terminat..(ca n reclama aia)..de ce tot ce depaseste granitzele cotidianului dureaza extrem de putzin?sau poate m am implicat eu prea mult in nunta asta:)..anyway..mi am dat seama ca am o fobie pt nuntzi:))..doar ideea ca o sa te imbraci in rochie de mireasa mi se pare scary..nu stiu de ce dar imi provoaca un sentiment foarte aiurea..si ca o sa portzi vergheta aia pt tot restul vietzii..e ca si cum te ar sufoca..iar cununia religioasa..te sperie de a dreptul..si nu am eclesiofobie..nu ar fi totul mai dragutz daca s ar petrece undeva in natura?..nu cred in divinitate, dar daca ar trebui sa ma "abonez" la o religie, cred ca as opta pt catolicism..jesus ei n au biserici inalte cu 10 turnuri..n am lumanari..tamaie..ecoul provocat de "recitalul" preotzilor..e asa placuta atmosfera..incat ai putea sa te regasesti daca ai avea o problema..mi am expus parerea si in fatza unui preot..sau student la teologie..si mi a dat o replica funny.."diavolul intra in cei slabi ca tine..ai grija.."..ca in filmu ala scary movie(mi a placut decat scary movie 2..restul..intr adevar sucks).."you re next":))..mai avea putzin si mi zicea ca sunt posedata deja:)..si uite ca am deviat de la subiect..vroiam sa scriu mai multe impresii despre nunta asta..dar ma opresc aici..12:08..6 hours left..
It's a long, long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)

Niciun comentariu: