miercuri, 22 octombrie 2008

Scorpions?!

mda..maine concert scorpions la craiova..si normal ca eu incerc sa gasesc un mijloc de transport..stiu cert ca trebuie sa ajung..adica..thaaa..scorpions?nu e o problema la dus..dar la intors?sa dorm in gara?:)..vreau sa mi gadile urechile cu "still loving you"..sa sar in sus(pleonasm da) pe "rock you like a hurricane".. sa traiesc senzatzia unui concert scorpions..si gara poate reprezenta un loc comfortabil uneori, right?:))cred ca nu se compara nimic cu un concert rock live..suna al dracului de bine..itzi poate schimba complet starea de spirit..e o diferentza huge sa itzi sune in boxe o melodie si sa o asc live la concert..formatzii din romania care va merita prezentza la concerte ar fi iris(forever), taxi, vitza de vie, directzia 5(they re good..am fost la un concert sau doua..si suna muuult mai bine live), vama veche(intr o alta viatza poate..deocamdata s au dus..si n am apucat sa plec la fac si sa le prind concertele..damn:))..nu as putea sa ma pronuntz in ceea ce priveste "vama"..eu il idolatrizam pe chirila inainte..acum insa..soundu` e mai naspa..sunt totusi cateva piese de pe noul album bunicele..gen "undeva prin vama"..anyway..tomorrow is the big day:D..nu cred ca mai are rost sa le urez have fun celor care ajung acolo..

It's a long, long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)

2 comentarii:

Christine spunea...

ei lasa tantex ca am comis-o si noi;)...am reusit in cele din uma sa ajungem acolo si a fost al dracului de grozav.
nu stiu altii cum s-au simtit,dar noi am mers,am vazut si am invins:))(veni vidi vici):P

Mladin Adrian spunea...

ce mai conteaza unde dormi dupa concert ?? conteaza sa ajungi la concert si sa te simti bine apoi.... te descurci