joi, 15 mai 2008

Is it `cause I`m cool?


garantat persoanele alea "bune" au mai mult de suferit..hmm..oare de ce?oare de ce itzi intorc spatele cand tu ii privesti cu inima deschisa?dimpotriva..se aduna in jurul personajelor alea "negative" si populare..sutem o tzara de pupincuristi?anyway..cand te simtzi ignorat si marginalizat..ar trebui sa te intrebi..is it `couse i`m cool?:))
p.s.: am renuntza la publicatzii interminabile..oricum nu e cineva care le ar citi
It`s a long, long way to heaven..but I gotta get there(can you send me an angel?)

Un comentariu:

Anonim spunea...

asta crezi tu ! ca nu te citeste nimeni:P tine-o tot asa, imi place cum scrii si imi place ce scrii. Poate ma lasi la vara sa te scot la o apa plata cu lamaie [promit ca de data asta sa nu o mai vars] si sa imi povestesti de ce te-ai hotarat sa scrii...pana atunci eu o sa te citesc asa ca, macar pentru un cititor, scrie...